Megbízható call centerre van szüksége?

Itt a Call Center Studio!

Átvállaljuk az Ön cégének telefonos munkáit:
az adat- vagy időpont egyeztetéstől kezdve, a kérdőívek kitöltésén át, egészen az ügyfélszolgálatig. Sőt, az értékesítést is ránk bízhatják.

Abban vagyunk a legjobbak, hogy az érdeklődőkből vásárlót varázsoljunk, a vásárlókból hűséges törzsvásárlókat.

A Call Center Studio lett az ország egyik legmegbízhatóbb szolgáltatója:
több mint 10 éves szakmai múltunk és évi 4 audit garantálja klienseink számára a minőséget.

60+

operátor

5000+

hívás naponta

10+

sikeres kampány havonta

Miért érdemes hosszútávon
is velünk dolgozni?

Máshol minden plusz szolgáltatásért külön kell fizetni,
nálunk a prémium szolgáltatás is szériafelszereltség.

Reports

Részletes statisztikáinknak, adatexportjainknak köszönhetően megismeri a cége, szolgáltatásai potenciális vásárlói körét, így a jövőben tudni fogják, kiket érdemes elsőként megcélozni!

Service

Díjmentesen megírjuk a scriptet, rögzítjük a hívást és biztosítjuk a megfelelő szoftvert, valamint a saját minőség-ellenőrzésünkön túl lehetőségük lesz visszahallgatni a hívásokat.

Mi a Call Center Studio titka?

Miben más a Call Center Studio a többi telefonos munkaerő-kölcsönzőhöz képest?

Made with ❤️ in Pécs

A Call Center Studio több mint tíz éve nyújt első osztályú szolgáltatást a hazai vállalkozásoknak. Átvállaljuk a cégük telefonos munkáit, az adat- vagy időpont egyeztetéstől kezdve, a kérdőívek kitöltésén át, egészen az ügyfélszolgálatig. Sőt, az értékesítést is ránk bízhatják, hogy az érdeklődőkből vásárlót varázsolunk, a vásárlókból hűséges törzsvásárlókat. (Anélkül, hogy milliókat kellene beruházniuk, vagy új embereket kellene felvenni!)

Megcsináljuk Önök helyett.

Call Center Studiónk egy “megcsináljuk helyetted” típusú vállalkozás, ahol a szóba jöhető összes telefonos munkát meg tudják rendelni.

Sales

Értékesítés adatbázisból

Cége érdeklődőiből vásárlót varázsolunk, a vásárlókból hűséges törzsvásárlókat.

Így működik: Önök átadják az adatokat, vagy egyből hozzánk futnak be a hívások. Mi megírjuk a reklámszöveget, felhívjuk és meggyőzzük a vásárlót, Önök pedig teljesítik a megrendelést.

A technikai hátteret is mi adjuk: mi vesszük fel az alkalmazottat, mi adjuk a szoftvert, mi rögzítjük a hívást és mi összesítjük az adatokat.

Konverziók

Adategyeztetés, időpont egyeztetés

Megbízhatnak minket minden olyan feladattal, ami mérhető.

Konverziók

Adategyeztetés, időpont egyeztetés

Megbízhatnak minket minden olyan feladattal, ami mérhető.

Customer Relations

Ügyfélszolgálat

Átvállaljuk az ügyfélszolgálatos feladatokat, munkaidőben fogadjuk a hívásokat, megválaszoljuk a kérdéseket, és a megfelelő számra irányítjuk tovább a telefonálókat.

Ezek a leggyakrabban feltett kérdések:

Nem. A Call Center Studio munkatársai a mi cégünk alkalmazásában állnak, a munkaviszonnyal kapcsolatos közterheket és adminisztrációt átvállaljuk. Megbízóként csak a feladatot adják át nekünk, a többi a mi dolgunk. A számla áfa értéke visszaigényelhető.

Nem. Call Center Studiónk teljeskörű szolgáltatást nyújt az Önök számára. A hardver, szoftver és egyéb eszközök benne vannak az árban, ezeket is átvállaljuk. Sőt, a szoftverek és technikai eszközök beszerzésére vonatkozó kedvezményeket továbbadjuk, hogy a lehető legolcsóbban dolgozhassunk Önöknek.

Nem. Önnek semmilyen technikai tudásra vagy eszközök beszerzésére nincs szüksége. Mindent mi adunk. A tárcsázó felülethez viszont Önöknek is hozzáférést biztosítunk, ahol nyomon követhetik a hívásokat, visszahallgathatják és látni fogják a statisztikai adatokat real time-ban.

Igen. Az adatvédelem és a GDPR megfelelőség az elsődleges prioritás. A projekt során kezelt anyagokról csak a szükséges mértékben készítünk másolatot, és a projekt lezárulását követően azokat visszaadjuk Önöknek, a másolatokat megsemmisítjük. Tízéves fennállásunk alatt még egyetlen adatvédelmi incidens vagy probléma sem merült fel.

Nem, ezt is további díj nélkül rendelkezésetekre bocsátjuk, terminációkkal együtt, amelyet a jövőben is szabadon felhasználhatnak.

Természetesen. Maximálisan és flottul ki tudjuk szolgálni az igényeket, még akkor is, ha exponenciálisan megugrik az érdeklődők száma. Az egyik biztosíték, hogy limitált számú partnerrel dolgozunk, így megfelelő tartalékokat tudunk gyorsan allokálni. Inkább a megrendelőink szokták kérni, hogy lassítsunk.

Logikus a kérdés. Az együttműködést egy alapos igényfelméréssel kezdjük, majd egy pilot időszakkal indítunk. Ez egy 4 hetes próbaidőszak, ahol megismerjük egymást és visszajelzéseket gyűjtünk. Ugyanúgy, ahogy a Google vagy a Facebook algoritmusának is tanulási időre van szüksége, a pilot időszak célja az optimalizálás, amit a következő hónapokban tudunk skálázni.

Igen. Minden ügyfelünknek közvetlen, segítőkész kapcsolattartót biztosítunk. Hosszútávú partnereinkkel a vállalat megfelelőségi szabványainak megfelelő igényeket is tudjuk biztosítani. Az egyik nagy telekommunikációs partnerünk például előírta, hogy külön helyiségben legyenek elkülönítve az operátorok. Ezt a szolgáltatást Önök is igénybe vehetik, ha szeretnék. Már 4 főtől tudjuk biztosítani a szeparált helyiségben való munkavégzést.

Az Önöké. Minden adat Önöknél marad és profit is Önöknél csapódik le.

Igen. Számos partnerünkkel kötöttünk jutalék-alapú, vagy más, siker-centrikus megállapodást.

Természetesen. A Call Center Studiónk átvállalja a webáruházuk telefonos feladatait, a rendelésfelvételtől a panaszok kezelésén át a vásárlás utánkövetéséig. Professzionális, nagy tapasztalattal rendelkező kollégáinknak köszönhetőn minden technikai- és technológia támogatást is megadunk az B2B (business) partnereik/vásárlóik részére.

Igen. Az árainkat úgy képeztük, hogy megfeleljünk a hazai kis- és családi vállalkozások igényeinek. Inkább az szokott nehézséget okozni, hogy a megbízóink ki tudják-e szolgálni a vásárlóik igényeit.

Forduljon hozzánk bizalommal:

Ingyenes konzultáció

Örömmel vennénk, ha felvenné velünk a kapcsolatot és megcsörögné ezt a telefonszámot, hogy leülhessünk beszélgetni (vagy videótelefonálni) a cégük növekedéséről. Egy ingyenes konzultáció keretében célozzuk meg a jövőt!

+36 30 299 5702

Kapcsolat

Milyen típusú vállalkozásoknak fog segíteni a Call Center Studio?

Webshop

Napelem forgalmazó

Nagykereskedő

Média ügynökség

Szállítmányozó

Televíziós csatorna

Bizományosi áruház

Nyelviskola

Koncert szervező

Orvosi rendelő

Közüzemi szolgáltató

Irodaház üzemeltető

Ingatlan ügynökség

MLM értékesítesítés

Közvélemény-kutató

Pénzügyi tanácsadó

Mobil szolgáltató

Internet szolgáltató

Biztosító

Légitársaság

Gépkocsi szervíz

Márkaszervíz

Ital forgalmazó

Gyógyszer forgalmazó

Autókölcsönző

Startup cég

Felnőttképző intézmény

Munkaerő-közvetítő

Önkormányzat

Egyházi nonprofit

Társadalmi szervezet

Politikai párt

Piackutató

Ügyvédi iroda

Fundraising

A Ön cége!