Megbízható ügyfélszolgálatra van szüksége?

Átvállaljuk az Ön cégének telefonos ügyfélszolgálatát A-tól Z-ig.

Az érdeklődők reggel, ebédidőben, és a hivatalos munkaidőn túl intézhetik ügyeiket, kérdéseket tehetnek fel, leadhatják a megrendeléseiket, és úgy érezhetik, egy profi, megbízható céggel van dolguk.

Szolgáltatásunk keretében:

Minden bejövő hívást fogadunk. Több operátorunk áll készenlétben, ezért még akkor is, ha egyszerre többen telefonálnak, az összes hívást tudjuk egyidőben fogadni. A kiszervezett ügyfélszolgálat előnye, hogy az ügyfélszolgálatot a mi munkaidőnkön belül tartjuk nyitva, függetlenül attól, hogy Ön milyen munkaidő szerint dolgozik.

A kalibrációs/tanuló időszakot követően az operátoraink képessé válnak arra, hogy önállóan válaszoljanak a leggyakoribb kérdésekre és a megfelelő helyre irányítsák át az „előmelegített“ érdeklődőket. (Akár helpdesk szolgáltatást is vállalunk, minden adminisztrációval, a Megbízó rendszerében).

Integrált infrastruktúránknak köszönhetően az operátoraink felveszik a megrendeléseket és kezelik a reklamációs panaszokat, folyamatos kapcsolatot tartanak a raktárral és az értékesítőkkel.

A Rerum Magnum Kft. az ország egyik legmegbízhatóbb szolgáltatója: több mint 10 éves szakmai múltunk és évi 4 audit garantálja klienseink számára a minőséget.

60+

operátor

5000+

hívás naponta

10+

sikeres kampány havonta

Miért minket válasszon?

Miért érdemes hosszútávon
is velünk dolgozni?

Költségmegtakarítás

Kiszervezéssel csökkentheti a belső költségeket, mivel nem kell teljes időben foglalkoztatni ügyfélszolgálati csapatot, és nem szükséges beruházni a szükséges infrastruktúrába. A szolgáltatásról elszámolható költségszámlát kap.

Sikerdíjas elszámolás és kockázatmentes tesztidőszak

Csak az elvégzett munkáért fizet, nincsenek rejtett költségek. Igény szerint 1 hetes tesztelési lehetőséggel.

B2B Lead generálás hideghívásból

Vállalati ügyfelek telefonos megkeresése, előszűrése kapcsolatépítés elősegítésére további értékesítés támogatására. Kérésre szűrt B2B címlistát biztosítunk.

Tárgyalási időpontok egyeztetése

Segítünk eljutni a potenciális ügyfelekhez elősegítve a további értékesítést vagy üzletkötést tárgyalási időpontok egyeztetésével illetékes vezető vagy döntéshozóhoz személyes vagy online találkozókra

Ügyfélszolgálat üzemeltetés

Szervezze ki hívás kezeléssel kapcsolatos feladatait - Nincs elveszett hívás.

Hívások fogadása mellett online ügyfélszolgálat, CRM vagy levelező rendszerrel, chat e-mail küldés-fogadás

Hívásfogadás call center szoftverrel - Minőség és hitelesség

Tapasztalt csapatunk áll rendelkezésre, hogy fogadja hívásait. Általános tájékoztatás, helpdesk szolgáltatás, panaszkezelés, hívás rögzítéssel, részletes statisztikával

Jogtiszta lista és adatbázis építés

100.000+ címből álló jogtiszta céges adatbázis. Előírásoknak megfelelő adatkezelés és hívások, a Megbízó elvárásainak megfelelő szűrési feltételekkel.

Ezek a leggyakrabban feltett kérdések:

Nem. A Call Center Studio munkatársai a mi cégünk alkalmazásában állnak, a munkaviszonnyal kapcsolatos közterheket és adminisztrációt átvállaljuk. Megbízóként csak a feladatot adják át nekünk, a többi a mi dolgunk. A számla áfa értéke visszaigényelhető.

Nem. Call Center Studiónk teljeskörű szolgáltatást nyújt az Önök számára. A hardver, szoftver és egyéb eszközök benne vannak az árban, ezeket is átvállaljuk. Sőt, a szoftverek és technikai eszközök beszerzésére vonatkozó kedvezményeket továbbadjuk, hogy a lehető legolcsóbban dolgozhassunk Önöknek.

Nem. Önnek semmilyen technikai tudásra vagy eszközök beszerzésére nincs szüksége. Mindent mi adunk. A tárcsázó felülethez viszont Önöknek is hozzáférést biztosítunk, ahol nyomon követhetik a hívásokat, visszahallgathatják és látni fogják a statisztikai adatokat real time-ban.

Igen. Az adatvédelem és a GDPR megfelelőség az elsődleges prioritás. A projekt során kezelt anyagokról csak a szükséges mértékben készítünk másolatot, és a projekt lezárulását követően azokat visszaadjuk Önöknek, a másolatokat megsemmisítjük. Tízéves fennállásunk alatt még egyetlen adatvédelmi incidens vagy probléma sem merült fel.

Nem, ezt is további díj nélkül rendelkezésetekre bocsátjuk, terminációkkal együtt, amelyet a jövőben is szabadon felhasználhatnak.

Természetesen. Maximálisan és flottul ki tudjuk szolgálni az igényeket, még akkor is, ha exponenciálisan megugrik az érdeklődők száma. Az egyik biztosíték, hogy limitált számú partnerrel dolgozunk, így megfelelő tartalékokat tudunk gyorsan allokálni. Inkább a megrendelőink szokták kérni, hogy lassítsunk.

Logikus a kérdés. Az együttműködést egy alapos igényfelméréssel kezdjük, majd egy pilot időszakkal indítunk: rövid próbaidőszak, ahol megismerjük egymást és visszajelzéseket gyűjtünk. Ugyanúgy, ahogy a Google vagy a Facebook algoritmusának is tanulási időre van szüksége, a pilot időszak célja az optimalizálás, amit a következő hónapokban tudunk skálázni.

Igen. Minden ügyfelünknek közvetlen, segítőkész kapcsolattartót biztosítunk. Hosszútávú partnereinkkel a vállalat megfelelőségi szabványainak megfelelő igényeket is tudjuk biztosítani. Az egyik nagy telekommunikációs partnerünk például előírta, hogy külön helyiségben legyenek elkülönítve az operátorok. Ezt a szolgáltatást Önök is igénybe vehetik, ha szeretnék. Már 4 főtől tudjuk biztosítani a szeparált helyiségben való munkavégzést.

Természetesen. A Call Center Studiónk átvállalja a webáruházuk telefonos feladatait, a rendelésfelvételtől a panaszok kezelésén át a vásárlás utánkövetéséig. Professzionális, nagy tapasztalattal rendelkező kollégáinknak köszönhetőn minden technikai- és technológia támogatást is megadunk az B2B (business) partnereik/vásárlóik részére. Minden API integráció megoldható.

Igen. Az árainkat úgy képeztük, hogy megfeleljünk a hazai kis- és családi vállalkozások igényeinek. Inkább az szokott nehézséget okozni, hogy a megbízóink ki tudják-e szolgálni a vásárlóik igényeit.

Forduljon hozzánk bizalommal:

Ingyenes konzultáció

Örömmel vennénk, ha felvenné velünk a kapcsolatot és megcsörögné ezt a telefonszámot, hogy leülhessünk beszélgetni (vagy videótelefonálni) a cégük növekedéséről. Egy ingyenes konzultáció keretében célozzuk meg a jövőt!

Kinek ajánljuk: Kis- és középvállalkozásoknak, akiknek nincs saját ügyfélszolgálati csapatuk, vagy akik szeretnék csökkenteni a működési költségeiket. Nagyvállalatoknak, akiknek segítségre van szükségük a meglévő ügyfélszolgálatuk kibővítéséhez. Webáruházaknak, szolgáltatóknak, kis- és nagykereknek, akik folyamatosan kezelniük kell a bejövő megrendeléseket és igényeket.

Szervezze ki telefonos ügyfélszolgálatát szakértő csapatunkhoz, mely a hét minden napján a nap minden órájában fogadja és kezeli a bejövő hívásait és leveleit. Egyedi megoldásainknak köszönhetően rugalmasan adhatja meg a kapacitásigényét és segítségünkkel költséghatékonyan üzemeltethet profi ügyfélszolgálatot. Törvényi előírásoknak megfelelően és minőségbiztosítási okokból a hívásokat rögzítjük, valamint a keletkezett statisztikai adatokat is átadjuk.

+36 30 299 5702

Kapcsolat